В зв'язку з діючим військовим станом в Україні, можливі затримки при відправленні замовлень.


Оплата замовлень

Оплата заказу здійснюється зручним для Вас способом:

  1. Оплата банківською карткою.
    Обирайте цей спосіб для швидкої оплати прямо на сайті за номером картки, QR-кодом через додатки Приват24 або mono, PrivatPay, Apple Pay, Google Pay, FacePay24, або навіть готівкою з терміналів Приватбанку.
    Платіжні сервіси LiqPay та monoPay гарантують безпеку розрахунків та миттєве зарахування коштів за Ваше замовлення, LiqPay надає можливість отримати квитанцію про оплату на електронну адресу.

  2. Післяплата.
    Оплата при отриманні відправлення у відділенні Нової Пошти (для замовлень від 200 грн. до 29 999 грн.).
    Зверніть увагу: послуга не доступна для де-яких населених пунктів та для пунктів приймання-видачі через технічні обмеження.
  3. Безготівковий розрахунок.
    Оплата рахунку-фактури на банківський рахунок може зацікавити представників юридичних осіб платників ПДВ.
    (мінімальна сума замовлення для формування рахунку та безготівкової оплати 500 грн.).

Перед оплатою замовлення зверніть увагу на наявність товару на складі в потрібному місті.

 

Доставка замовлень

Для Вашої зручності, доступні такі види доставки по Україні або "до дверей":

отримати самостійно в точках видачі Київ, Кривий Ріг (за умови наявності товару на складі в обраному місті)
доставка за адресою кур'єром Нової Пошти;
доставка за адресою кур'єром відповідної служби (включно з таксі);
доставка Україною до найближчого відделення Нової Пошти у Вашому населеному пункті.


При отриманні замовлення у відділенні транспортної компанії обов'язково уважно оглядайте відправлення, перевірте комплектацію і зовнішній вигляд замовлення.
У разі виявлення пошкоджень або неповної комплектації - негайно зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними в супровідних документах і на сайті:
098 298-44-11
099 298-44-11
063 298-44-11


 

При оплаті замовлення до 15:00 відправлення здійснюється в день оплати.
При замовленні від 5000 грн. доставка до відділення Нова Пошта у Вашому місті за наш рахунок - за умови відсутності оплати при отриманні (наложеного платежу) та/або персональних/додаткових знижок.

 

⇒ доставка кур'єрськими службами Київ, Кривий Ріг (в т.ч. службами таксі):
Для покупців з Києва або Кривого Рогу доступна доставка обраними Вами кур'єрськими службами (в т.ч. службами таксі).
За умови доступності товару на відповідному складі передача замовлення кур'єру доступна протягом години після оплати замовлення.
Вартість кур'єрської доставки може бути включена в замовлення або оплачуватися кур'єру при отриманні замовлення.
Перед оплатою замовлення зверніть увагу на наявність товару на складі в потрібному місті.

⇒ самостійне отримання в одній з точок видачи наших партнерів:
- м. Київ, вул. Пріорська, 27 (переглянути мапу)
Пн - Птн з 10:00 до 17:30

- м. Кривий Ріг, вул. Купріна, 123 (поруч з відділенням №1 Нової Пошти) (переглянути мапу)
Пн - Птн з 09:00 до 16:00


Самостійне отримання в точках видачі доступне лише для оплачених замовлень.
Обов'язково уважно оглядайте замовлення, перевірте комплектність і зовнішній вигляд замовлення.
У разі виявлення пошкоджень або неповної комплектації - негайно зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними в супровідних документах і на сайті:
098 298-44-11
099 298-44-11
063 298-44-11


 

Відповідно до Закону України" Про захист прав споживачів", покупець має право повернути чи обміняти товар, придбаний в нашому інтернет-магазині протягом 14 днів з моменту покупки.

Товар належної якості можна повернути чи обміняти при дотриманні наступних вимог:

  • товар не має слідів експлуатації;
  • збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці - якщо упаковка не розкривалася;
  • в наявності документ, що підтверджує придбання товару в нашому інтернет-магазині (товарний чек, Видаткова накладна);
  • збережені заводські упаковка, пломби, захисні плівки та етикетки на товарі;

Ознайомитися з повним текстом Закону України" Про захист прав споживачів " можна за цим посиланням на офіційний сайт Верховної Ради України.

Для оформлення повернення при собі необхідно мати:

  1. Документ, що підтверджує покупку (товарний чек або Видаткова накладна);
  2. Дані платіжної картки (якщо розрахунок здійснювався за допомогою даної картки);
  3. Документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія, паспорт для виїзду за кордон).